عضو شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی نیز با بیان اینکه مدارس غیردولتی امکان نوآوری بیشتر دارند گفت: نوآوری مستلزم سه شرط است و کسی می‌تواند نوآوری کند که اندیشه داشته باشد زیرا هر نوآوری مطلوب نیست.

مدارس غیردولتی را تهدید نکنید /امکان نوآوری در مدارس غیردولتی بیشتر است

غلامعلی حداد عادل با بیان اینکه نوآوری مستلزم اعتماد به نفس است افزود: آزادی گزینه دیگر اعتماد به نفس است زیرا ممکن است کسی اهل تفکر باشد ولی اجازه نوآوری نداشته باشد.

عضو شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه در مدارس غیردولتی ، ابتکار عمل بیش از مدارس دولتی وجود دارد و البته این مخصوص آموزش و پرورش نیست بلکه در بخش خصوصی هم عینیت دارد ادامه داد: رهبری ( مدظله العالی ) در سال گذشته و در دیدار با معلمان تلویحا به مخالفان مدارس غیردولتی فرمودند که مدارس غیردولتی را تهدید نکنید بلکه ببینید چه ابتکاراتی دارند و آن را به باقی مدارس تسری دهید.

به گفته وی؛ این مدارس می‌توانند پیشران تحول باشند زیرا وقتی در مدارس غیردولتی نوآوری صورت می‌گیرد این اقدام سبب رقابتی سازنده میان مدارس دولتی و غیردولتی خواهد شد و سطح مدارس دولتی نیز بالاتر خواهد رفت.

حدادعادل اظهار کرد: از همه مدیران درخواست می‌کنیم به تربیت آموزشی دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا در آینده با مدیران توانمند روبرو باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.